Ik wil u feedback geven. Hoe doe ik dat?
Wij bij Qred Bank AB waarderen de mening van onze klanten, omdat we er altijd naar streven om onze diensten en onze klantenservice te verbeteren. We horen graag wat u van ons vindt en stellen uw feedback op prijs over hoe u onze producten, diensten en klantenservice ervaart. Uw feedback zal worden bekeken en geëvalueerd door de persoon die verantwoordelijk is voor het betreffende product of de betreffende dienst. Neem contact op met onze klantenservice via de onderstaande contactgegevens om uw opmerkingen te delen.
Ik ben ontevreden over hoe u mijn zaak heeft behandeld. Hoe dien ik een klacht in?
Iedereen heeft het recht om goede service te verwachten en om hulp te krijgen als er iets mis is gegaan.
Als u ontevreden bent, vragen wij u om eerst contact op te nemen met de klantenservice van Qred via de bovenstaande contactgegevens, zodat zij de kans krijgen om problemen of misverstanden die zijn ontstaan, op te lossen. Ze helpen u graag en proberen altijd eventuele problemen of misverstanden snel, efficiënt en met een positieve houding te behandelen. We zullen er ook voor zorgen dat uw opmerkingen worden doorgegeven als feedback om onze producten en diensten te verbeteren.
Waar mogelijk proberen we uw zaak tijdens uw eerste contact met de klantenservice van Qred op te lossen. Als dat niet mogelijk is, of als u niet tevreden bent met onze behandeling van de zaak, verwijzen we u naar de sectie hieronder.
Ik heb contact opgenomen met jullie klantenservice, maar ik ben nog steeds niet tevreden met de afhandeling. Wat moet ik doen om het verder op te pakken?
Het bedrijf heeft de Customer Operations Manager van Qred aangesteld als klachtenverantwoordelijke. Als u ontevreden bent met het antwoord dat u van onze klantenservice heeft ontvangen, raden we u aan een verzoek tot herbeoordeling in te dienen bij de klachtenverantwoordelijke van Qred, door het formulier hier te gebruiken of via e-mail naar complaints@qred.com. De klachtenverantwoordelijke zal de zaak dan op een zo onpartijdig, zorgvuldig en efficiënt mogelijke manier beoordelen en een nieuwe beslissing nemen.
Uw zaak kan worden behandeld door deze intern bij ons op jouw verzoek te escaleren, of door ervoor te kiezen het verzoek direct in te dienen bij de klachtenverantwoordelijke via het hierboven genoemde formulier of e-mailadres.
Het schriftelijke verzoek moet volledige informatie over de zaak bevatten om in behandeling genomen te kunnen worden. De klachtenverantwoordelijke moet weten wat er in uw eerdere contacten met ons is gebeurd, een beschrijving van waarom u niet tevreden bent en hoe u zou willen dat we uw zaak oplossen.
U ontvangt een antwoord zodra een definitieve beslissing is genomen, uiterlijk binnen 14 werkdagen vanaf de dag dat de klacht door ons is ontvangen. Als we uw zaak niet binnen de gestelde termijn kunnen oplossen, nemen we binnen de 14 werkdagen contact met u op met informatie over waarom het langer duurt dan verwacht, wanneer u een antwoord kunt verwachten en hoe we verder zullen gaan met uw klacht. In een dergelijke situatie wordt een definitieve beslissing aan je meegedeeld binnen 35 werkdagen vanaf de dag dat de klacht door ons is ontvangen.
U ontvangt altijd een schriftelijk antwoord, tenzij u en Qred iets anders hebben afgesproken.
Als uw klacht om welke reden dan ook door Qred wordt afgewezen of als Qred niet aan uw verzoek heeft kunnen voldoen, heeft u de mogelijkheid om de zaak voor de algemene rechter te brengen.
Klachten worden behandeld in overeenstemming met de geldende wetgeving en de voorschriften en richtlijnen opgesteld door de Zweedse financiële toezichthouder en de Europese Bankautoriteit.
Klokkenluiders
Als u informatie heeft over, of een redelijk vermoeden hebt van een mogelijke wetsovertreding met betrekking tot Qred, kunt u hier een melding doen voor behandeling. u ontvangt binnen 7 dagen een bevestiging van ontvangst van Qred. De aangestelde onpartijdige zaakbeheerder zal vervolgens een grondig onderzoek uitvoeren en binnen 90 dagen na ontvangst van het rapport contact met u opnemen met het resultaat van het onderzoek. Klokkenluidersrapporten zijn vertrouwelijk en worden behandeld in overeenstemming met de EU-klokkenluidersrichtlijn.
Hier kunt u uw zaak melden en een lopende zaak volgen, volledig anoniem.